Friday, November 11, 2011

Computer ရဲ႕အပူခ်ိန္ကိုထိန္းရေအာင္


ကြန္ပ်ဴတာေတြကို ေရရွည္ခံႏိုင္ဖိ္ု႕အတြက္ ဒါေလးကိုလူတိုင္း ေဆာင္ထားသင့္ပါတယ္။ အခုကၽြန္ေတာ္တင္ေပးမယ့္ Software ေလးက ကၽြန္ေတာ္တို႕ CPU ရဲ႕ အပူခ်ိန္ေလးကိုထိန္းေပးတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း Windows ျပန္တင္ရေတာ့ နည္းနည္းခ်င္း သတိထားျပီးလုပ္ေနရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေလ့လာရသေလာက္ ကြန္ပ်ဴတာေတြရဲ႕ အပူခ်ိန္ကို 60 ေလာက္မေက်ာ္ရပါဘူး။ ေက်ာ္သြားျပီဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကိုယ္တိုင္ ကြန္ပ်ဴတာရဲ႕ သက္တမ္းကို ေလ်ွာ့ခ်သလို ျဖစ္ေနပါတယ္။ အထဲမွာ Fan ပါတယ္ဆိုေပမဲ့ အပူေတြကို သိပ္မလႊတ္ ထုတ္ေပးႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ ကြန္ပ်ဴတာေတြသံုးတာ 1 ႏွစ္ ၊ 2 ႏွစ္လာက္ၾကာရင္ သိသာလာပါလိမ့္မယ္။ ERROR အမ်ိုးမ်ိဳးလည္းျပႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီေလာက္ပဲသိေသးပါတယ္။ :D
ေအာက္မွာေဆာ့၀ဲလ္ေလးကိုသာ ေဒါင္းျပီး ထိန္းလိုက္ေပေတာ့။

0 ဦး ထင္ျမင္ခ်က္ေရးသားသြားပါသည္။:

Post a Comment

လာလည္တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပဲေနာ္။ သင္ေပးခဲ့ေသာ ကြန္မန္႔ေလးဟာ ေနာက္ပို႔စ္တစ္ခုအတြက္ေတာ့ အားေဆးတစ္ခြက္ျဖစ္မွာေတာ့ အမွန္ပါ။

ေအာင္ရင္ဦး. Powered by Blogger.